Klickedicken

2012-09-21
13:07:09

Fiske
Nejmen OJ vad slarvig jag har varit! Inte skrivit något sedan i tisdags. Inte okej.
 
Det var fiske idag! Friluftsdag liksom, och fiske var det som skulle ta kortast tid, så valde det. Det var lite mysigt, men sjukt kallt! Trevliga människor gjorde det uthärdligt ändå :D
 
Som tur var fick jag ingen fisk heller, haha. Vet inte vad jag hade gjort om jag hade fått en fisk? Hur fan dödar man den lite snällt sådär? Ingen aning. Jag är glad att jag aldrig behövde testa :D
 
Vi fick dessutom sluta tre kvart för tidigt, precis innan det började regna. Så var hemma typ kl 11. :D
 
Nu, börjar det bli dags att göra något vettigt. Ska kanske träffa natta i stan snart. Så aaaah.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: