Klickedicken

2013-08-11
18:27:03

Sara Back
Jag skrev ju ett inlägg om Emma som gått ner massa i vikt och är finalist i en tävling o så för ett tag sedan. Nu vill jag ta upp en annan jag är fett impad av, nämligen Sara Back. Hon fick för sig att hon ville tävla i Bikini Fitness och har tränat som sjutton inför sin första tävling, som var för några dagar sedan. Första tävlingen tänker man ju att man hoppas på att inte komma sist, men såklart VINNER hon! Heeeelt sjukt. 
 
Det som är så sjukt häftigt med båda de här tjejerna är att de inte verkar ge sig. De ba bestämmer sig för ngt och GÖR det. Tycker verkligen det är beundransvärt.
 
Bilden snodde jag från hennes blogg, som går att hitta HÄR.

Kommentarer:
#1: Natta

Woa ofta hon ser ut så?! Hon har inte alls lika mycket muskler som på egobilderna hon tar O.o

Svar: Hon lär ju ha lika mycket på den som hennes egna ;) Meeeeen de syns ju olika mycket. Precis som man ser olika tjock ut på olika bilder :)
Klickedicken

2013-08-11 @ 20:56:58
#2: Sara

Hej!

Jag hittade hit av en slump genom att googla träningsbilder, och gissa om detta gjorde min dag?!:D

Tusen tack för dina fina ord och för att du ger mig en riktig motivationskick!

Att jag ser muskulösare ut på mina "egobilder" har jag inte ens tänkt på, haha. Det är klart bilder är olika beroende på ljus, vinkel mm.

Ha en trevlig helg! Kram Sara

Svar: Hej! Åh, vad roligt att du hittade hit och fick se mitt inlägg! :D och jag blir jätteglad att höra att det motiverar dig ännu mer! Själv hittar jag massor av motivation i din blogg :))Tack, ha en trevlig helg du med!
Kramis Jenny
Klickedicken

2013-10-25 @ 09:18:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: