Klickedicken

2016-05-26
15:19:15

Äntligen glasögon!
Fick äntligen ett samtal från Smarteyes igår! De har försökt kolla upp när mina bågar kommer in igen i nästan två veckor och igår fick jag äntligen svar! Tyvärr var det alldeles för långt kvar för att jag skulle kunna vänta, så jag fick beställa ett annat par som jag kollat ut tidigare. MEN eftersom de hade tagit så lång tid på sig med att kolla upp det där ska jag få 50% på mina favoritbågar om jag vill ha dem när de kommit in igen. Känns fett bra att man ändå är på väg åt rätt håll. Hoppas bara att glasögonen faktiskt hjälper mig med huvudvärken också. :)
 
Har inte ens en bild på favoritbågarna så det får bli en med lila hår istället! Saknar att ha nåt kul hår... Har ju nån knepig frisyr väntan på att håret ska växa ut x)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: