Klickedicken

2009-08-19
13:43:41

Första Skoldagen
Jag vaknade strax före sju på morgonen och var jättepigg, så jag gick ut och cyklade. När jag kom tillbaka duschade jag och "blev klar" och sedan stack jag till skolan. 

Hela jävla skolan är fan helt ommålad!! Den är orange, röd, grön, brun o gul med svarta dörrar. Det är väl coolt på sätt och vis, men man får ju ont i huvudet! Och inte nog med det, de har flyttat på våra skåp! De var på världens bästa plats innan, men nu är de utspridda i fan hela skolan! D:

När jag hade hittat mitt skåp började "lektionen". Vi snackade bara om sommarlovet, schemat o Berlin-resan. Schemat suger, vi slutar mellan tre och fyra varje dag, tror jag. Berlin-resan är däremot något att se fram emot! :D

När vi hade slutat gick jag, Natta, Lulle, Cammi och Sheko till Hemköp och köpte lunch. Och tydligen har en av ovannämnda inte lämnat in lappen om skol-kläder, utan att tala om det för klassen. Så nu kommer vi inte att få några. Funderar på att ta upp detta med lärarna i morgon, men får se vad som händer. Jag tycker att det var sjukt dumt gjort... Aja, vi fortsatte till avenyn och letade efter en bokhandel, men Lulle sa att de fanns en vid Kungs... fan, kopparmärra... och hon skulle ändå dit, så vi gick dit. Där fanns ingen bokhandel, i alla fall ingen som vi såg... så vi väntade med Natta och Lulle tills vagnen kom, sedan gick vi upp igen. Cammi köpte en almanacka, och sedan gick vi hem. När jag kom hem var huset fullt med 6or! :O 

Efter ett tag hon posten, och där fanns ett grönt paket!!! :D Jag öppnade, och där låg två Avatar-tröjor! Nu är jag glad. :)

I morgon är det klassdag, och vi ska till en ö och bada... :P Och nu ska jag kolla vad man kan ha för matsäck till det...

Hare!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: