Klickedicken

2009-08-09
13:50:14

Grillfest, Spyor och Hästar
Happ, då är man hemma i stan igen. Har tillbringat den senaste veckan på Lyrön. Kom dit i Lördags, lagom till grillfesten. Stranden var full med gamla människor som satt och sjöng gamla Taube-låtar medan jag och mamma dansade till... haha Förra året dansade många fler... Och det var en snubbe där som tydligen känner Avatar-Johns lillebrorsa, haha xD Aja, efter den festen hände ingenting på flera dagar. Terese, Wilma och Martha kom senare i veckan. Och efter några dagar blev alla utom jag sjuka. Eftersom att Anna och Wilma skulle på ridläger var det ju inte så bra. Jag, mamma, Anna och Harald åkte hem igår efter "konserten" på Fisken i Äng. De andra kom i morse och sen åkte dom till lägret. Så nu sitter jag här hemma och har ingenting att göra. Fille kommer hem ikväll, så jag väntar på det. :P

Btw, ses på Göteborgskalaset! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: