Klickedicken

2009-07-19
20:03:40

Bullar, Hår och Potter
Det var ett tag sedan jag skrev något här... Så jag tänkte göra det nu xD

I onsdags skulle jag varit med Natta, men det blev inget. Och så krånglade tele2, så det gick inte att skicka sms... På kvällen bestämde jag mej för att baka... Det blev en del bullar och ett bröd xD Kommer för övrigt inte ihåg så mycket :P

På torsdagen blev det kladdkaka... sedan vet jag inte mer XP

Men på fredagen hände det massor av grejer! :O Jag vaknade klockan 07:21 och fick för mej att jag var tvungen att gå ut och cykla, så det gjorde jag. Cyklade runt på lite olika konstiga gator i Mölndal... När jag kom hem hade mamma vaknat så vi åt frukost och sedan skulle hon till jobbet så jag cyklade med. Jag kommer dock inte ihåg vad som hände sedan... Men jag fick mitt hår färgat och klippte själv Annas hår på kvällen... blev helt okej :D Sedan cyklade jag, mamma gick, till chalmers för att hämta hennes cykel.. Sedan var det dags att sova xD

På lördagen var jag med Natta! :D haha, hon gick runt i mina högklackade skor hela dagen för att "träna" xD Vi var på Mölndals bro och Maxi... Och sedan gick vi på bio xD Harry Potter xD haha orkar inte berätta mer :P

Idag har jag i stort sett inte gjort något... Eller jo! Plockat bär xD inget annat. Imorgon ska jag åka till Fjälla igen. Denna gången för att fira Haralds födelsedag.. :P

Aja.. HARE xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: