Klickedicken

2009-07-11
23:38:36

Böcker
Har varit på lyr några dagar, men är hemma igen nu. Kommer att vara hemma till på fredag i alla fall. Sedan sticker jag till dalsland istället. Om någon vill göra något så är det bara att höra av sej. 

Just nu sitter jag och kollar halvt på King Kong... Lite lagom tråkigt. Men funderar på att gå och lägga mej. Men jag är inte trött heller. Är hos pappa, förresten. Så det finns inte så mycket att göra. Läsa kanske? Just nu läser jag Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist. Den är ganska bra. Handlar om en liten person som varken är en tjej eller kille, varken ung eller gammal, som heter Eli. Denna någon är vampyr. Men man märker att det är tanken att man ska bli rädd... Men det blir man inte :( Så börjar jag fundera på vad jag ska läsa när den boken är slut... funderar på Marilyn Mansons bok... Men jag vet inte. Vad tycker ni? bokförslag?? xD

Puss, godnatt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: