Klickedicken

2009-07-26
21:05:09

Fjälla, Manson och Göteborgskalaset... SES! :D
Hej hej! Nu var det ett tag sedan sist. Har varit på Fjälla hos farmor och farfar, firat Haralds födelsedag och varit hemma i stan mm. Haralds kalas var ganska kul... Det var som vanligt på caféet i Gesäter, och i år jobbar Sara, min syssling där :) Hon verkade i och för sig inte speciellt nöjd med värmen i köket. haha xD Men, men... Efter kalaset stannade vi några dagar på Fjälla. Första dagen var mina kusiner Jonte och Henke där också :) Jonte har en ny moped som han snackade om exakt hela tiden. Han visade den på bild och den var jättefin! :D Jag och farmor cyklade ca en mil om dagen, men åt så sjukt mycket bullar att jag tror att jag blev tjockare trots cykelturerna xD 

När vi kom hem från Fjälla hade det kommit tre paket från cdon! :D Tre skivor och tre böcker som var mina. 
Queen of the Damned - Olika Artister (Film-musik)
the Golden Age of Grotesque - Marilyn Manson
Portrait of an Amerikan Family - Marilyn Manson
Interview With the Vampire - Anne Rice (fösta boken i en serie som kom att bli till film... Queen of the Damned)
Glasdjävulen - Helene Tursten
den långa vägen ut ur helvetet - Marilyn Manson

Pappa köpte en Rammstein skiva vid namn Mutter också :) Jag har läst lite drygt 100 sidor i boken som Manson har skrivit, och den verkar jättebra! Den är inte jättebra skriven, men hans liv är helt sjukt, eller bara helt sjukt beskrivet. haha

Idag har Åsa och hennes nya kille vart här och hälsat på. Det var nog dagens hädelse... Sjukt seg dag :S För övrigt fick jag veta att Ulrik, en på Lyrön, ska vara med i Lilla Melodifestivalen! :O

Skolan börjar snart också!! Längtar till första dagen, men sedan kan det gärna vara sommarlov igen :D

Den 11 augusti spelar Marionette på Brew House klockan 21.15. Skulle vara sjukt kul om man kunde träffa någon trevlig person man känner där... ;) Vad jag har förstått så är det gratis också :D

Den 12 augusti förväntar jag mig att se folk jag känner på Götaplatsen mellan 19.45 och 23.00 för då spelar två lite "mildare" band, nämligen Apocalyptica och HammerFall. :D

Aja, ses 11e och 12e ;)
Hare! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: