Klickedicken

2009-06-27
13:21:06

Metaltown, dag 1
Förväntar ni er att jag ska skriva en massa om Metaltown nu eller? Vad bra, för det tänkte jag göra xD

Vaknade typ tidigt, åtta kanske... gick upp, duschade, klädde på mej och allt sådant. Och så chattade jag med Natta om hurvida In Flames är kända utanför Sverige eller inte XP Sedan skulle jag gå. Men så kom jag på att jag skulle vänta på Fille, precis då ringde hon och sa att hon bara skulle ta ut pengar och äta, så jag bestämde mej för att vänta. Men efter ett tag orkade jag inte vänta lägre så jag stack... Träffade Nicke vid en av alla hundra korvställen XP så gick vi till där man går in. Där var det en stör jävla jättekö.. :S Men vi hade armband, så vi slapp den xD Väl inne var det en kille som delade ut lappar som ba "HIHIHI!!! Vilken söt tröja!!!" hahahha xD Han var snäll xD Men vi gick i alla fall in och kollade runt lite, sedan kom Fille så gick för att möta henne xD Asså jävlar vad med folk! Så kollade vi på Pain bara för att, liksom. Knödde ganska långt fram.. :P Vi kollade också på Napalm Death och Trivium. Seda var det mat, på donken xD Efter maten var det Hatesphere som gällde, stod näst längst farm bredvid en konstig kille med typ grön tuppkam... xD han var rolig.. :P Sedan gick vi direkt till Children of Bodom... Helt okej. Men vad jävla mycket dom svor :O Asså minst tre svordomar per mening... Sedan kom Volbeat, så vi gick till McDonalds igen och käka typ små hamburgare. Fortsatte sedan till Hemköp för att köpa vatten i en flaska utan kork för mindre än 25 spänn XP Och på väg dit såg vi två som gick ur nian i år, Carl och Janos kanske? Skit samma. Vi köpte i alla fall vatten xD Sedan skulle vi gå tillbaka och när vi kom upp för den lilla stigen kom Johannes och Gruse från Avatar! xD Utan att tänka mej för så sa jag "Hej!!" haha, dom såg min tröja och Johannes blev typ glad och sa att de var ett bra klädval, haha xD och så snacka vi lite om Metaltown och så gick dom samtidigt som Johannes sa något som jag inte hörde vad det var!! D: Det lät som "Vi ses på måndag" meeen, det kan det inte ha vart XP När vi gick över bron, som dom gick under, så hällde jag ut vattnet över broräcket :O Smidigt... Dom kanske fick det på sej XP haha, när vi var tillbaka på Metaltown spelade Volbeat fortafande... Så vi typ gjorde ingenting tills Disturbed kom :D Dom var verkligen skitbra :D:D knödde oss typ långt fram... Det var typ fem pers framför mej, och Fille var precis bakom xD Bästa bandet på hela dagen :D Sedan var det Slipknot, dom var inte jättebra... Men fy fan vad mycket folk det var!! :O Vi skulle gå lite tidigare för att Fille skulle hinna hem i tid, så vi var ju tvungna att gå förbi alla... det var folk nästan hela vägen till utgången :O Menmen, sedan tog vi bussen hem...

Så var den dagen xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: