Klickedicken

2009-06-29
00:05:47

Metaltown, dag 2
Lite efter kanske, men har inte hunnit skriva förrän nu :P

Vaknade runt tio gick upp. Så kom Fille, och jag var så klart inte klar än XP Missade Evergrey, med flit, och nästan hela Haunted. Gick och kollade på Illfigure i tältet istället, tror det var det bandet där trummisen friade! :3 Aja... kollade lite på Dragonforce efter det.. Ganska dåligt. Gick tillbaka till tältet och kollade på August Burns Red, har för mej att det var då det var knöfullt XP Sedan var det mat xD Gick till donken... Och där var det massa människor som snackade om piss och käkade billig choklad. XP Sedan gick vi till Hemköp och köpte vatten... Gick tillbaka till Metaltown och lyssnade på något som jag inte kommer ihåg vad det var för att jag var megasjuk, typ XP så jag skulle gå hem och käka värktablett och sova. Fille ville följa med och Nicke skulle köpa plektrum :O Menmen, jag och Fille gick till hållplatsen, tog femman in till brunnsparken. Men det var 17 min tills vår buss skulle gå, så vi gick till donken igen och köpte en hamburgare som jag skulle käka på väg tillbaka igen... bussen kom... Vi kom hem. Där var pappa, snackade lite med honom lyssnade lite på Manson, åt. Sedan var det dags att sticka igen, så vi tog en monster och min flaska och började gå mot hållplatsen samtidigt som vi hällde över energidrycken i flaskan XP Det såg ut som ett urinprov med lite extra mkt skum... xD När vi hade suttit på busshållplatsen en stund kom jag på att jag ville ha en Metaltown-tröja men att jag hade för lite pengar, Fille ville också ha men hon hade tillräckligt. Vi ställde urinprovs-flaskan på en bänk och SPRANG hem till mej igen för att hämta pengar XP Sedan sprang vi tillbaka. Till vår fasa såg vi att det var två som hade satt sej på vår urinprovs-bänk! :O Men vi tog tillbaka flaskan och satte oss på bussen som kom just då... Vi lyckades nästan dricka upp allt innan vi kom fram till Metaltown igen xD Vi gick in och bort till scenen där Manson skulle spela och ställde oss där... Det var sådär kul... Fick ju ont i fötterna, så vi satte oss ner.. Vi var också tvungna att höra Dir En Grey nästan hur länge som hällst. Men det var det värt! Fan vad det var kul med Manson!! Stog ganska långt fram, typ fyra, femma framifrån nära mitten :D Men det var ganska många vi fick skicka ut också, som inte pallade mer... :S Haha, vakterna också... Dom får träna på det där med att pricka med vattenflaska xD fick massa i ögonen flera gånger XP men också mycket i munnen (Y) Men själva huvudsaken då: Manson. Han var otroligt bra :D Men man kunde förväntat sej mer. Jag trodde att det skulle vara bättre, nu när jag tänker efter. Men det var ändå sjukt bra xD Någon stans i slutet tappade jag mitt skärp! :'( Efter onserten letade jag febrilt och hittade en mobil istället XP men någon annan tog den... Skit samma, jag gick och frågade massa olika vakter om dom hade sett skärpet, men det hade ingen gjort. En sa att det nog bara var att glömma... Jag och Fille gick och drack, sedan frågade jag en polis-vakt var jag kunde få tag i det om någon hade hittat det och lämnat in det... Han sa att vi skulle gå till garderobtältet.. Så vi gick och letade efter det XP Hittade det så klart inte. Frågade massor av människor, men ingen visste var det var. Utom EN. Han visade och vi gick dit... typ hela Metaltown skulle ju så klart hämta ut sina väskor.. Men vi köade så snällt... Det var en tjej som "hjälpte" mej. Först fatta hon inte min beskrivning av det och gick och kollade på massor av skärp, såg oförstående ut och sa att det inte fanns. Jag bestämde mej för att hon var knäpp ^^ Hörde någon annan som jobbade där som sa att man kunde gå till den andra öppningen för att komma till upphittade grejer.. Så vi gick dit. Stog där ett tag, så kom den korkade tjejen igen... hon skulle typ dampat om jag hade frågat igen så jag bad Fille XP Typ två sekunder senare råkade jag kolla i en killes ficka och såg att mitt skärp var där!!! :O Jag fick tillbakadet!!! <3 Tror inte att han läser detta, men OM så ska du ha ett STORT JÄVLA TACK!!! xD Asså... det här var typ 40-45 min efter att konserten var slut och alla hade gått hem... Men jag fick tillbaka det... Sedan var det en rask promenad till Hjalmar brantingsplatsen som gällde och sedan buss därifrån... vår buss skulle iof inte komma på 17 min så vi tog 18 istället och gick sista biten. Men fy fan vad blöt jag var!! Blötare än på AC/DC, och då hade det ändå regnat skitmycket! Nu var det (nästan) bara svett, andras svett mest :S men, men konsert... svinkallt var det xD haha Så var den dagen slut. Sista gången på jättelänge som jag träffade Fille också :( Hon åker till Finland och kommer tillbaka... före den 18e var det, va? Aja...

KRAM!! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: