Klickedicken

2009-06-20
13:00:31

Midsommar
Jag, farmor, farfar, Ninni, Olle, Anna, Harald, Pappa, Erik, Martina, Jonte o Henke. Det var vi som var på Lerkil. Det regnade från och till hela tiden, och var aldrig jättevarmt, men det var okej hela tiden. Först fikade vi massa bullar och kakor och sådant sedan gick vi till dansa-runt-stången-stället. xD Bajs-tråkigt. Massa folk som ba va tråkiga. Lantisar, inte sådana bra lantisar, utan sådana lantisar som många stadsbor föreställer sej dem XP Massa fula lotterier fanns det också. Skit samma... Vi gick tillbaka till huset igen för att äta och fixa båten som skulle ner till havet. Men det blev inget med båten, för det fattades en propp av något slag XP och sedan så hade vi ingen nyckel heller... Så vi gick in och åt. Det var massor med mat xD Men jag slog inte Natta i att äta sill XP haha Efter maten gick jag, Jonte, Henke och Anna ut och började spela in filmer, hahah xD Jag önskar att ni kunde se dem, men jag tror inte att de blir så glada om jag lägger ut dem på nätet... ahahha, sjukt bra var dem iaf :) haha, aja... de var den dagen det xD

Kommentar:
#1: fille

usch åt du sill.

jag åt fiskpinnarm, ris och jordgubbstårta asgooooooooooooooooood

2009-06-20 @ 14:19:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: