Klickedicken

2009-05-22
12:02:42

Lyr
Jag får väl berätta lite om igår...
Vi gick upp jättetidigt för att åka till Lyrön, blää... Vi stack ner till havet och rodde iväg till sandviken. Måste tillägga att det inte finns någon som ror nu förtiden... xD Men det gjorde vi. Det är kul xD hahah
Men i alla fall... vi var i sandviken och fikade och plockade bort tång/sjögräs från stranden, typ segade. Vissa badade också, medan andra kastade sina skor i vattnet, hahah xD 

När vi skulle därifrån såg vi en segelbåt som hade gått på grund. och då menar jag verkligen GÅTT PÅ GRUND! Asså, jag vet inte hur jag ska förklara, men ovankanten på själva båten var högst 10 cm från vattnet på ena sidan. På andra sidan var nästan bara kölen under vattnet! Så vi rodde dit och frågade om dom behövde hjälp. Dom såg lite förvånade ut, eftersom att det blåste en del, vi hade dubbla årtullar och satte inte igång aktersnurran xD hahah Men dom ville så klart ha hjälp, så dom fick en tamp att knyta fast och sedan rodde vi som faaan xD Jag och morfar.... hahahha xD Men tillsist fick vi faktiskt loss den!!! Vi fick loss en stor jävla båt som gått på ett grund!! xD Och det ända vi hade var en liten eka och två par åror xD

Efter det där var det blod lite överallt... bla på mina händer, lår och min ena arm... Jag hade också rivmärken på låren och blåsor i händerna. xD haha, men det var det värt! Kanske kommer en bild på den sen... Men nu ska jag äta!

KRAM! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: