Klickedicken

2009-05-17
21:07:13

Spela Piano...
Hej alla! XD
Nu är det så va att jag ska spela något på piano på musiken på onsdag och jag vet inte riktigt vad. Funderar på Für Elise... Men det är ju liksom Corres låt :/ Annars finns ju Sången Från Andra Våningen också... Hjälp! Jag vet inte vilken jag ska välja! Och det finns ju så klart fler låtar att välja mellan... 

Für Elise  -  Beethoven
Ballett  -  Mozart
Andante  -  Haydn
An der schönen blauen Donau  -  Strauß
Giant Burger Blues  -  ?
Fredrik åkare & Cecilia Lind  -  C.W.
Sången Från Andra Våningen - B. Andersson
Stairway to Heaven  -  J. Page & R. Plant

Asså... jag vet fortfarande inte vilken det blir... Om ni har någon favorit där så berätta det gärna! :D

På gitarr blir det nog Nothing Else Matters <3

Men NU ska jag gå o färga mitt hår på riktigt! XP

KRAM


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: