Klickedicken

2009-05-18
19:58:26

Skoj dag...
Skoj dag! XP 
Först, på morgonen hade vi HK. Det var någon slags improvisation, haha. Vi skulle göra någon slags mat med morötter, kyckling, pasta, apelsin mm. Tro det eller ej, men min Shekos, Cammis och Philips grupp lyckades faktiskt riktigt bra :D
Före SOn snackade jag och Sheko med Tina om T8... Hon tyckte att vi skulle ignorera alla som snacka om att vi inte gjorde tillräckligt i T8 :P haha, stackars Tina.. Hon såg alldeles förstörd ut när vi snacka om de... :P
Idrotten var tråkig. Orientering... Jag, Sheko och Cammi tappa bort oss i skogen, hahahah xD På FYSIKEN!! Asså, alla som har vart där fattar hur sjukt det är ^^
Lunch: Blä. Men på väg upp från Bamba träffade vi Tina igen. Hon sa att GP hade ringt!!! Och att dom ville snacka med en elev som ska delta i T8, och Tina hade sagt att hon skulle fråga mej ;D Och jag ville ju så klart, men inte ensam (självförtroendet...) XP  Så vi frågade Sheko om hon ville vara med. Så vi gick och ringde till henne... Hon sa att det skulle vara i GP någon gång under veckan, så håll utkik! :D Medans Sheko snackade med GP kom Elisabet och sa att vi skulle komma till lärarrummet och fråga efter Andreas klockan 14.10 för att Metro hade ringt... Hahah xD Så efter GP gick vi till tyskan och åt kakor och snacka om det senaste provet. Vi fick tillbaka dom också o jag fick MVG! skryt... haha :P 
Efter tyskan gick vi i alla fall till lärarrummet och träffade Andreas. Nästan direkt kom Metrofolket :3 Och tjejen, kommer inte ihåg vad hon heter, hade en jättekamera! :3 Den var läskig XP  Men vi gick i alla fall ner till Unterstufe där Davve och Kevin jobbade på klassuppgiften... Där togs det bilder och Metro-Andreas snackade en del med våran Andreas om oss. Och sedan snackade han med oss också xD Så vi kunde räkna med att det kommer i tidningen imorgon! :D Kolla då för faan!!

Nu hade jag tänkt att jag skulle göra SO-provet, men jag har inte frågorna :( Kan inte göra någon annan läxa heller för att jag har inga böcker, inget piano och ingen gitarr :S Det är ju bra på sätt och vis.. För man orkar ju inte göra läxor, men det är ju bra att ha dom gjorda :P

KRAM ALLA <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: