Klickedicken

2011-08-22
14:21:56

Fässberg
Idag började skolan! Trevligt att träffa alla igen! Är dessutom grymt glad att jag får behålla en grymt bra matte/idrottslärare och blir av med en halvdålig engelskalärare :3 Vi har dock bytt till ett sämre hemklassrum och har inte fått våra skåp än. Imorgon ska vi paddla kanot... Ha... Ha.. Ha... Och det kommer en utbytesstudent från Japan. Dessutom har vi två nya tjejer i klassen; Julia och Ebba.

Fick också veta vad vi fått för ind-val! Trevligt nog fick både jag och Ami Matematik breddning A och B. Matte är nice och klart man borde gå de kurserna. Blir tydligen mycket enklare på Chalmers då. Problemet är att man måste ha godkänt i Matte C och ett godkänt omdöme i Matte D. Jag börjar med matte C nu... Och breddningskurserna börjar samtidigt. Hur tänkte fässberg då? När de sätter två tvåor i en sådan kurs, menar jag... Nu måste jag illa kvickt komma på något annat jag vill gå och sedan skriva ett mail till rektorn och SYV och sedan hoppas på det bästa. Frågan är bara vad man egentligen vill läsa!? Typ... Psykologi? Eller Programmering? Kom med förslag om ni har några! Alla tas tacksamt emot!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: