Klickedicken

2011-08-12
19:17:20

Möblera om
Nu såhär i slutet av lovet drar man igång en del grejer hemma. Har gjort om lite i mitt rum bla. Har ny klocka, flyttat skrivbordet, har ny skrivbordslampa osv. Ska dra om lite el o få nya uttag också :3 Bild kanske kommer sedan.

Har också börjat riva trappan vid entrén. Den nya är redan byggd, men måste ha bort hela gamla för att kunna ställa dit den, haha.

Förutom det har vi en del att avsluta, så det finns mycket att göra. Vad händer då? Jo, jag får bihåleinflammation och kan inte gå till vårdcentralen och få penicillin förrän på måndag.. Blir kul på Avatar, ja... Fille, du fångar mig om jag svimmar, va? ;D

Nu ser jag att jag lät väldigt negativ. Det är mycket bra som blir gjort här, men inte så kul att bli sjuk.

EDIT: Glömde skriva att jag ska på bilkurs på lördag! Alltså imorgon... tror att jag äntligen får övningsköra när jag vart där :3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: