Klickedicken

2011-08-27
20:09:47

Nu ska jag bli frisk!
Nu har jag verkligen tröttnat på att vara sjuk! Jag vill kunna hänga runt och göra massa kul saker. Jag vill till och med ut och springa! Alltså ska jag nu satsa hårt på att bli frisk! Det blir till att:

- Se till att sova mycket. (Alltså gå och lägga mig tidigare)
- Äta bättre. (Vet inte om det hjälper, men det skadar aldrig)
- Skippa långa promenader. (Anstränger mig för mycket när jag är sjuk. Måste vila!)
- Inte vara så stressad. (Jag kan inte sitta still, måste hela tiden uträtta ngt)
- Inte ta piller. (Man vet exakt hur man egentligen mår om man inte är typ avtrubbad.)

Jag är fan pepp på att bli frisk, har lurat i mig själv att det här ska fungera... haha. Efter helgen ska jag se till att få tag i en läkare eller att iaf få komma till sjukan så att jag kan få veta vad som verkligen är fel.

Har någon förslag på vad man kan göra mer än det här så skriiiiiv!

Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: