Klickedicken

2011-08-14
21:44:59

Ny högtalare!
Tyckte att det var dåligt ljud i mina datorhögtalare och kom på att jag faktiskt har en relativt stor högtalare som bara står och dräller. Kopplade in ena stärkaren och datorn så blev det ändå rätt maffigt ljud. Fina effekter kan man också få till! Börjar iofs glappa efter en stund så ska be pappa komma och kolla på det imorgon. Funderar också på om jag ska koppla in den andra stärkaren också, plus de gamla högtalarna. Sedan har jag ett par halvstora bruna... Har för mig att det är bra ljud, men de passa inte in alls färgmässigt. Vi får se vad som händer.

Ska träffa morfar imorgon också, kanske köpa sträng till min älskade ibanez <3 Men kanske ber honom kolla på högtalarna också.

En annan sak som ska fixas imorgon är att jag måste till en läkare och fixa panicillin... Tänker fan inte må så här på Avatar!

Idag har vi plockat bort alla trappsteg på andra sidan också och plockat bort en stor del av stenarna i trappan. De ligger nu i slänten. Ska fortsätta med det imorgon antar jag. Hoppas att det blir klart innan skolan börjar så att vi hinner gräva lite för dräneringen. Blir mycket fräschare luft här nere i källaren då.

Men vi hörs imorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: