Klickedicken

2011-08-11
22:31:33

Göteborg med mor och syster.
Älskar Dag-Otto! Det var jättekul igår :3

Idag har jag skickat ett brev till käraste Nathaly Pettersson... Men även kollat på när Bengt kom och sågade ner en massa grenar i vår ek. Det blev faktiskt mycket bättre än innnan! :)

Jag, Anna och mamma har också varit på stan och fikat! <3 Första gången på år och da'r! Blev att gå och fixa glasögonen.. igen.. Fick nya vad-det-nu-heter-som-ligger-mot-näsan av silikon, helt gratis haha.
Förutom det var vi på shock, där Mamma köpte en skjorta som ser ut som att den tillhör Dracula och jag passade på att äntligen köpa en väska :3



Nu har jag halvskrivit det här inlägget i flera timmar (kollat på film och så emellan), så det är kanske lite konstigt, men det är sådant man får leva med ;D

Kommentarer:
#1: fille

jag läste fel på halvskrivit och läste halvskrikigt :P haha

2011-08-12 @ 19:06:44
#2: Jenny

hahah, hade fan vart hes om jag hade halvskrikigt i flera timmar XP

2011-08-12 @ 19:12:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: