Klickedicken

2011-12-08
19:55:10

Black Waltz - Ny video med Avatar!
Idag släppte Avatar sin nya video. Det är en av de nyaste låtarna, Black Waltz. Först när jag hörde låten tyckte jag att Avatar blivit ännu sämre än på den självbetitlade skivan (som alltså var sämre än tidigare skivor). Men efter att ha sett den här videon måste jag säga att jag har ändrat mig!

Det är inte en vanlig tråkig musikvideo med bandet som spelar o är såååå coola (hör ironin..). Det här är bara skithäftigt! Värt att kolla på!



Jag måste säga att jag trodde att Avatar inte skulle bli bra igen efter att ha hört skivan Avatar. Den är inte dålig, men den är mycket sämre än den fantastiska skivan Schlacht.
Men nu när jag har varit på konsert med dem i lördags och dessutom sett den här videon måste jag säga att det ser ljust ut! Det här var perfekt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: