Klickedicken

2011-12-26
22:25:46

Överföra massor av musik!
Jobbar hårt på att överföra musik o grejer mellan nya o gamla datorn. Gör väl på mest omständiga sättet, men fick för mig att det är mindre risk att man får med sig virus från den gamla datorn... Vet inte ens om den har ngt virus, haha! Men man kan aldrig vara säker nog (a)
Efter att ha raderat all musik som jag själv har på CD var det ca 18 GB kvar... blir många USB-minnen det!
Sprang runt i huset och letade minne-pinnar och fick låna två av Harald, fyra av mamma och en av Kent. Den sistnämnda innehåller även bilder från när vi var i Hamburg i somras! :D:D Kanske lägger upp ngt av det här... :)

Kommentarer:
#1: nathaly

Vilket är det omständiga sättet o vilket är det inte omständiga sättet? x) okej fattar nog att de omständiga sättet är att föra över de på minnepinne men de låter lite jobbigt så vrf överför du nt till hårddisken ist? x)

2011-12-26 @ 23:46:13
#2: Jenny

Det ligger på hårddisken redan. Med en massa skit. Vill inte riskera att få typ virus eller ngt från skiten i den nya datorn.. (vet inte om det finns ngt där, men ah)



Så flyttar via gamla datorn till minnepinne sedan ska jag flytta musiken till nya datorn innan jag raderar ALLT som finns på hårddisken och liksom återställer den till som den var som ny. Helt ren. :) Sedan lägga tillbaka det som är vettigt :p

2011-12-27 @ 13:07:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: