Klickedicken

2011-07-04
21:00:58

Linköpinsbor
I förrgår träffade jag en hög Linköpingsbor (rätta mig om jag har fel). Shit vilken dialekt man kan ha! hahah :D
Visade dem runt i Göteborg; science fiction bokandeln, MUG, Shock, hamnen, 4gott, rock house mm. Mkt trevliga människor! Ville bjuda på glass och allt, men jag kan inte äta det... Känner mig enormt otacksam.. Fick frågan "Vad finns det att göra i Göteborg?" ett antal gånger och kan inte svara på den! Så nu frågar jag er; Vad kan man göra i Göteborg!? De hade liksom redan vart på Liseberg, sett Avenyn och så. Det gick snabbt att visa Nordstan, Domkyrkan och det där...
Hoppas att man får se dem ngn gång igen! Om inte annat så nästa gång Metallica kommer till Götet och jag har lyckats fixa biljett! haha :D:D

Det var kul att träffa nytt folk iallafall! :D Och jag har lärt mig att jag är kass på namn... Ska bli bättre på sådana... :)

På bussen hem träffade jag Hanna och Jens (?) också! Det var mkt mkt trevligt, jaaao :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: