Klickedicken

2011-06-20
08:32:21

Filmkväll
Igår var det då "filmkväll" med Natta och Fille! Så mycket till filmkväll blev det kanske inte, men en film iallafall. Även om den inte var på kvällen. Har glömt vad den heter, men hade blivit min favoritfilm om bara Fredrik/Jonas/Whatever hade blivit ihop med Mikael Persbrandt och deras barn blivit plasttvillingar! hahah :D:D Tyvärr var det inte så, men helt okej ändå haha :D

I dag/kväll/natt ska jag, Fille och Cammi dygna. Vet inte alls vad vi ska göra, eftersom att jag gick hem från Fille innan vi bestämt något och Cammi och Fille chattade vidare efter att jag gått. Hoppas att ni bestämde något bra! När jag gick var planen att kolla på bio, laga asiatisk och avancerad mat och att träna! haha.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: