Klickedicken

2011-06-10
21:02:54

Har inte vaknat än tror jag...
Asså shit vilken seg dag! Vaknade vid kanske halv elva och var så enormt trött att det var inte klokt. Segade mig upp, satt vid TVn en stund, datorn, åt, Tvn igen, datorn, åt igen, sen kom Anna och jag vaknade till liv lite mer så vi gick ner till maxi och köpte FEM KG kaninmat som vi skulle hjälpas åt att bära hem. Det vill säga; jag bar hem den. Sedan blev det promenad till chalmers och hälsa på i kemihuset. ALLA som jobbade där när jag var liten fanns ju kvar! Något läskigt.. Men trevligt att se dem igen :) Men jag var fortfarande trött... köpte en glass och gick halvvägs hem innan Molnar kom och plockade upp oss med bilen. Det blev en del bakande, både glass och chokladbollar, innan pappa kom och vi åkte till Hendéns för att kolla syn, men fick en tid till på måndag istället. Hem igen och laga mat och käka... o käka o käka lite till, så nu känner jag att jag skulle kunna rulla härifrån om jag nu ville. Hade tänkt gå ut och springa, men det blir nog inget med det nu, haha.

Känner att det här var ett grymt onödigt inlägg.. Men det speglar bara hur seg jag känner mig för tillfället :)

Igår böjde jag min fot lite lätt och på något sätt lyckades jag knäcka en led i foten, så jag kan knappt gå och har ett relativt stort område på foten som är lila.. Vet inte hur jag hade tänkt gå ut och springa i kväll med det eftersom att jag inte kan gå, men men... Får hoppas att det blir bättre.



Vi har även någonting att fira idag! Natta har äntligen skaffat sig en blogg och det verkar funka för henne! Grattis hörru!! :D Hoppas det lossnar för dig allmänt med allt skrivande i skolan och så. Låt fantasin flöda! :D
Har sett att du har skrivit en del på din blogg redan.. Enormt.. du kommer säkert ha skrivit lika mycket om en vecka som jag har skrivit sedan jag startade min... hahah
Men.. lycka till med den! Nattas blogg

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: