Klickedicken

2011-06-25
11:53:27

Punk Illegal!
Fyfan va bra!

Vi tog tåget upp till Munkedal för att gå på Punk Illegal. Det var ganska ordentligt segt att vänta på att banden skulle börja spela, men vi satt och käkade asnice veganmat, så det var helt okej ändå. OCH BANDEN SEN! De var ASBRA i början; Lastkaj 14, Fredag den 13:e, Tuna, EPA och Exhale. Träffade en tjej med flera färger i håret som röjde som fan o fick upp mig på scen hahahha STAGE DIIIIIVEEE! :D Sen lyfte hon upp mig också, men det gick la sådär eftersom att hon var typ hälften sp stor som jag. haha, sen han med svart halvlångt hår som röjde mer på "mitt sätt" ÄLSKA han! :D:D:D Hahah, och kukhuvudet med krullig orange tuppkam som hade vart på Metaltown.. Och han med grå tröja i det blåa skjulet (Känner att det bara finns en som hänger med på mina beskrivningar nu, hoppas att du läser det! haha). Gilla han på dass också, med stora dansbanan som han inte hittade till.. hahah Sen var det jäkligt kul med fotografen som dök upp hela tiden! Han fotade mig så jävla många gånger! ;o men det var bara två som kom upp på nätet ändå...


Kan sammanfatta med att det var jäkligt bra band i början, sämre i slutet. Vi missade dock Meinhof för att vi skulle med bussen så dem kan jag inte säga något om. Synd som fan bara att det inte fanns garderob, men det löste sig tack vare George. TACK SOM FAN GEORGE! Det var grymt kul med lite förändring från Metaltown också.. Annan musik, annat folk och annat sätt at röja. Sedan kan jag tillägga att det störde mig lite att det hela tiden luktade ladugård...

Nu är jag mörbultad som fan; blåmärken överallt och min nacke är totaldöd (men faktiskt inte stel än!). Det blir lätt Punk Illegal nästa år också, men två dagar då! :D:D Fille, du är på, va!? :D:D:D



Nu ska jag hitta en buss till Henån eller varekil som jag kan hinna med. Har vaknat och ätit en macka, så har en del kvar. OJ! Jag sov hela SEX TIMMAR inatt! Mer än någon annan natt det senaste! :D

Kommentarer:
#1: fille

gilla fyfan vad bra det var :D

2011-06-25 @ 12:50:34
#2: Jenny

Jaa, fyfaaan!! Nästa år asså! Nästa år! :3

2011-06-25 @ 20:57:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: