Klickedicken

2011-06-15
10:35:25

Skolavslutning och Sushi.
Igår var det skolavslutning i Tyska Kyrkan. Det var precis lika segt som man kommer ihåg det, men träffade lite trevliga människor där, så det var okej ändå. Efter avslutningen gick vi till ett fik, blev en GRYMT god macka för min del.. :3 Sedan skulle de flesta gå till sina jobb, så jag och Harald gick in till nordstan för att köpa kläder till honom, vilket faktiskt, trotts allt, gick helt okej. Han skulle få välja precis vad han ville ha till lunch också så vi cyklade vidare till maxi och köpte lite grejer och sedan hem och försöka tillaga det. Det gick la sådär, men till sist blev det faktiskt riktigt gott! Vi segade ett tag framför TV:n med Anna innan jag kollade in Filles blogg och såg att hon behövde hjälp med sin stickning, så jag messade henne. Hon skulle precis käka, men kom fram till att hon kunde köpa vårrullar på vägen, så vi stack till en fin gräsmatta och satt där och stickade i stormen. Detta ska alltså föreställa sommar? Vi höll på att blåsa bort helt igår, och om inte blåsa bort så iallafall frysa ihjäl.

Idag blir det snabbis in till stan och ta en Sushi med Natta, som ska till tandläkaren redan 14.12. Så då blir det att cykla hem igen och bråka lite med Anna och se om hon orkar göra något. Annars blir det till att åka och köpa mjölk... Men vi får helt enkelt se vad som händer!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: