Klickedicken

2011-06-15
21:45:49

Tagga MEHTAHLTOOOOOOOOOOWWWWNNNN!
Nyss degade jag framför en halvtråkig Wallanderfilm och åt så mycket glass att jag inte kan röra mig. Enormt otaggad på allt som heter röra på sig. Byta kanal hade varit för jobbigt. Trots detta masade jag mig iväg till datorn och såg att jag spelade Raubtier innan jag gick ifrån den senast, så jag satte på det.. DET ÄR METALTOWN SNART FÖR I HELVETE!

Nu är jag så grymt taggad att det är inte klokt! Speciellt Raubtier, som faktiskt kommer vara ett av de första banden vi ser på fredag! Känner att jag måste ta igen en del från förra konserten när jag stod inne på toa framför en spegel när alla bra låtar var. Detta händer INTE igen! Oberoende av allt!

"Upp till Valhall på en blixt, oh oh oh"

"..och jag ska erkännas till sist som terroristernas terrorist."

"Jag valde mellan fromhet eller sprit och napalm"

"Himlens port är evigt stängd, väden upp till Gud är sprängd. Vingarna har rivits loss, himlen passar inte oss"

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: