Klickedicken

2011-06-09
22:54:10

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting... not!
Nu var det ett tag sedan jag skrev!

I måndags firades jag av massa folk, vilket var skoj efter allt slit i flera veckor innan! Tack alla som kom! Det var jättekul att få träffa er igen efter så låååång tid, men även nice o träffa de vanliga man ser ofta! <3 Gick naturligtvis inte åt ens hälften av all mat vi hade.. så kom hit igen o hjälp till att käka upp det! :D

Tisdag var det skola igen, trodde jag. När jag kom dit fick vi veta att vi bara skulle snacka lite med Gunnar på historian och sedan städa skåp och gå hem, så vi gick och snackade med Martina. Naturare är mkt logiska, jag vet :) MVG i kemi också förresten! Stolt över det haha :D

Onsdag var det skolavslutning!! Äntligen sommarloooov! Jättetråkigt att det är så många i klassen som slutar däremot. Kommer sakna er! Meeen det var ett trevligt glassparty hos Elsa. Tack för det! :D Behövdes en bild från det också tyckte jag.
glassparty hos elsa 8/6-11

Idag, fösta dagen på sommarlovet blev det först att sova massa sedan träffa Natta i stan och kolla runt på allt möjligt. Sedan åkte vi hem till mig och kollade på en film, eftersom att det var såååå fantastiskt fint väder. Det blev även tid att laga mat, monstersoppa! Det är en ärtsoppa på potatis, lök, gröna ärtor och buljong som kokas och sedan mixas. Men det skulle kryddas med anis... vilket vi inte hade en aning om vad det var för något, så det blev en del olika versioner med salt, curry, muskot eller yoghurt. Eller flera av dem samtidigt! Helt okej ändå, hoppas jag. Eller vad tycker du, Natta? Det var ändå första gången jag gjorde monstersoppa då jag är nöjd! :) Den här dagen tyckte Natta att det fanns en del grejer som var nödvändiga att lägga upp på facebook. Några...

Värda dagar alla dessa tycker jag! Vad som händer imorgon vet man aldrig, men får ju hoppas på något roligt! :D
Puss.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: