Klickedicken

2011-06-01
07:43:09

Vad gör man när man är ledig? Går till skolan.
Jah! Dagen startade jag med att tvätta, diska, dammsuga och moppa duktig som jag är! Det blev lite sitta i trädgården och läsa också innan det var dags att åka in till stan och träffa Natta och käka sushi vid hennes skola. Skulle sett deras studenter också, men det gick ju som det gick, haha. Efter den sushin var Natta, som dissade soppan, inte mätt, så vi stack in till stan och tog en till :D

Sedan blev det tyska för hela slanten. Träffade Elisabet, morfar, Joneta, Olga, Andreas och Fredrik. Missade jag någon? Andreas berättade iaf att Gunnel-Maria hette bara Gunnel innan hon fick sin UPPENBARELSE, så nu är jag ännu mer rädd för henne :x Dessutom bor hennes föräldrar granne med Andreas.. Jaa, mycket intressant...

Efter Tyska drog vi in till stan igen för att.. jah, nörda :3 Så träffade vi Ami och klockan blev mycket så jag stack till farmor för en gaaaanska sen tre-fika. (Kom fram typ 17.10)

Men men, nice dag!



Idag blir det en lektion, musik, där vi ska spela in vår låt. Till lunch blir det sushi med Alex! :D
Vad som händer sen vet jag inte.. förmodligen gräva :x Men vi får se (:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: