Klickedicken

2011-05-30
14:56:36

Ledig imorgon! :D
Jaha, sista riktiga skoldagen är slut! Dock var den inte så riktig. Ganska betygsfixerad;

Matte: betygssnack
Tyska: betygssnack
Biologi: betygssnack
Lunch
Svenska: fick betyg på gamla arbeten mm.
Kemi: fick veta att om man fått IG på provet kan man göra ett nytt prov.

Jag tycker att jag har rätt att skryta så länge jag kan, har bara fått MVG änsålänge. Massa glad för det lalallala...

Ledig imorgon, men ska hälsa på min gamla kära grundskola :) Och på onsdag blir det bara en lektion.
Ganska soft vecka med andra ord, fast ganska surt att man måste tillbaka och ha en lektion och avslutning på tisdag och onsdag nästa vecka... Hade vart så mycket bättre att ta det denna veckan...

Kommentar:
#1: fille

ojojoj ska du till tyska?:) vem drar du dit med?

2011-05-30 @ 21:33:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: