Klickedicken

2011-11-17
19:44:56

Engelska
Engelska nationella idag. Gick ju sådär, haha. Simning efter det. Det var inte RIKTIGT så hemskt som jag tänkt mig :)

Imorgon ska jag skriva engelskauppsats och OJ så det inte kommer att gå bra! Men det är lite okej, eftersom att jag ligger såpass mycket före i matte att det inte finns något jag kan göra utan genomgång. Det är liiiite konstigt, med tanke på att jag inte räknat ngn annan gång än på lektionstid O.o

Dessutom slutar jag efter kemin imorgon, alltså en lektion tidigare än normalt! :D Och det känns ju nice, haha. Tror ni att man skriver bättre engelskauppsats om man läser en engelsk bok dagen innan? Jag fick för mig det, så ska typ duscha och sedan läsa Harry Potter :3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: