Klickedicken

2011-11-30
07:56:03

Gårdagen
Som ni kanske har märkt har det inte blivit mycket tid till bloggen det senaste. Om det blivit något inlägg alls har det inte blivit varken långt eller väldigt intressant.
Jag har mycket att göra i skolan, fysikprovet, och det tar en massa tid... Lite dumt, efter som att jag inte får så mycket gjort. Är väl för trött antar jag.
Igår sa historialäraren ännu en gång att han vill dansa runt granen med oss innan jul, men nu tyckte han också att vi skulle göra det med den andra klassen och att det skulle bli på vår mattelektion! Blir det på matten slipper vi historia och får sluta mer än en timme tidigare, men tror inte att matteläraren går med på det. Vi har missat 40 min för en enkät och en halvtimmer för information om kommande val, på mindre än en vecka. Alltså är han nog inte så pigg på idéen, men man kan ju alltid hoppas! :D
Efter det ovannämnda informationsmötet på matten kom jag, Ami och Vilma fram till att vi måste gå och prata med SYV. Det tog en bit av lunchen och halva kemin! Haha, mycket prat om att jag har för få poäng nu och för många sedan och borde tenta av tycka 4 och 5. Och Ami vill ha matte breddning och engelska och hoppa lite annan skit. När vi kollade vad vi hade för kurser visade det sig att Ami borde ha gått i tyska steg 5 sedan i höstas! hahahah, hon kan säga Ich möchte am Wochenende ein Buch lesen. x)
Jag och Vilma däremot ska läsa Matte E, Matte diskret och (jag tror att Vilma också ska läsa) Matte breddning A&B :3 Fysik breddning om det blir astronomi är lite lockande också... haha
Nu måste jag nog iofs gå och plugga den fysiken jag har nu, och den är inte det minsta rolig... :c
Hadet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: