Klickedicken

2011-11-28
21:59:07

Måndag
Skoldagen började halv åtta med utvecklingssamtal... Min mentor är bra så fick ändå ut en del. Med andra ord var det väl okej att det var så tidigt. Kanske ska få extraundervisning i tyska! :D Ich brauche Nachhilfe in Deeeeuuuuuutsch.. (om någon minns när Sonja var med på Adrienntyskan...)
Übrigens har jag pluggat fysik idag.. och ätit pepparkakor...
Dessutom har jag, Britt och Pär-Olle bildat en pensionärsförening! Med de namnen kunde man ju inte annat! hahah, det bästa är att de heter så på riktigt :D (Tänker inte avslöja mitt namn för dem som inte redan vet det...)
Och sist men inte minst har jag fått ett fiiint brev av en fiiin kompis! :D Tack, Fille :)
Nu blir det tyskaläxa, lite engelska och sedan sova...
God natt, gott folk!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: