Klickedicken

2011-11-14
18:50:13

Oj, vad längesedan!
Nu var det alldeles för längesedan jag skrev här. Igen!

Måste ju bara börja med att säga att Raubtierkonserten var grym! Inget röj alls, men ändå bra! Och jag slog mig inte en enda gång! ;o Jaja, hoppas att det blir bättre röj på nästa konsert, som för övrigt ser ut att bli en småspelning på typ 1200 kvadrat i slutet på november eller början av december.

I lördags började jag dagen med att gräva typ tre kärrlass lera som skulle till tippen. Det var JÄTTETUNGT och jag fick träningsvärk i underarmarna och ryggen... O.o I pauserna (när mamma och Kent körde bort skiten till tippen) satt jag och läste svenskaboken som skulle vara utläst till idag. Och tro det eller ej, men jag blev klar samma dag som jag började! Efter allt det där träffade jag Fille och flätade i hennes dreads. Förra gången blev de nästan för många och denna gången blev de för få. Men man lär sig väl, hoppas jag! :D Det är tur att Fille ser bra ut i vilket som! ;)

Dagen efter var det Fars Dag. Då blev det gräva lite till! Upp så tidigt som möjligt för att inte slösa bort ljusa timmar. det blev iaf att gräva grus och bära sten, så nu är jag helt mörbultad och kan knappt röra mig! Gick till pappa sedan iaf för att fira fars dag. Fick smörgåstårta, äppelpaj och chokladpudding! :D Och så försökte han förklara varför f(x)=e^x ger f´(x)=e^x och inte något annat. Jag kan acceptera att det är så, men jag vill veta varför! ;o

Och idag är det måndag, 28 skoldagar kvar till jullovet, och jag har nästan börjat plugga! Haha, blev lite grejer på vägen hem från skolan så har bara hunnit med det, laga mat och äta innan jag satte mig här.

Fick ett mess från Natta också om adresser och vykort, så nu ska jag se till att hitta dem och lägga dem på posten!

Jah! Nu blir det plugg inför svenskaprov och idrottsuppsats! (Vem fan kom på idén med uppsats i idrott? -.-')

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: