Klickedicken

2011-11-23
18:56:16

Träna? eller plugga? eller deeega?
Valet mellan dessa två är.. var.. inte kul. Blev att försöka skriva klart idrottsinlämningen. Meeen nu blir det Harry Potter, gott folk! :D


Sista frågan löd
Bedriver du någon fysisk aktivitet utöver skolidrotten som ger konditionsträning?
Om du svarat ja, beskriv då hur du tränar (vad, hur oftam hur hårt?)
Om du svarat nej, beskriv då hur du skulle kunna tänka dig att träna och vad du tror krävs för att komma igång med detta.


Kände där när jag började skriva att det kanske händer någon gång... alldeles för sällan.... att jag går ut och springer och sedan kom in på att min huvudsakliga träning är typ röjet på konserter att jag kanske borde göra ngt? haha

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: