Klickedicken

2011-10-29
10:07:15

Fredag
Kom på att jag egentligen inte berättat något om igår!
Dagen började med svenskaprov i sådär 4 timmar. Blev klar efter max två, så drog för att leta reda på någon att hänga med. Ami var inte klar och Vilma var inte där. Som vanligt satt nästan alla andra kvar. Så gick till mitt skåp och råkade hitta tekninkklassen! Hängde lite med dem, gick o åt o så. Har aldrig insett vilken skillnad det är på den klassen och min klass! Kan inte beskriva, men en sjukt stor skillnad! :o

Hittade Ami, som skulle gå o äta, så gick till bamba en gång till, haha. Då hade det ändå gått nästan två timmar sedan jag var klar och vi skulle behöva vänta typ en timme till innan kemin började. Eftersom det var sista dagen innan lovet och efter ett 4timmarsprov kom vi fram till att kemin o engelskan inte skulle bli så seriösa, så vi drog hem till Ami och hämtade hennes trumpet. Sedan vidare till mig. Där glodde vi sönder bilder, bakade dröm(rull)tårta och kollade på film. Den där tårtan har för övrigt inget rull. Internt skämt :P

Ungeär när Ami skulle dra för att spela trumpet kom Fille, så jag och Fille drog in till stan. Skulle köpa plånbok på shock. :) Kollade också i Rockhouse. De har byggt ett café där uppe! Jättekonstigt. Men drog hem igen ganske snart, eftersom att Amis trumpetlektion slutade. Det skulle bli mer kakbak och film var tanken, men efter bara en väldigt kort stund ringer Amis mamma från ingenstans och säger att de ska åka till Italien om två timmar, så Ami måste dra... Det var synd, både eftersom att det skulle vart kul om hon var kvar då och eftersom att hon skulle träffat mig och Jonas på söndag om hon vart kvar hemma.

Jag och Fille bakade klart kakorna och Claudia o Peter kom. De skulle på fest med mamma så drog efter ett tag. Då drog fille också. Hon skulle träffa en annan kompis, så jag blev ensam kvar. Drog till pappa efter ett tag och satt där och nördade vid datorn. Chattade med Natta och Matz skitlänge om egentligen inenting. haha, men det var fett kul ändå :)

Sedan hem igen, men kunde såklart inte gå o lägga mig reeeedan -.- Satt och gjorde ingenting vid datorn (typ musik) och gick o la mig vid fyra, så dygnet är redag lov-vridet! haha :)

Farmor kan inte simma idag, så nu vet jag inte riktigt vad som händer. Ska vänta på att mamma vaknar o fråga om hon vill hänga med mig o Anna istället för farmor. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: