Klickedicken

2011-10-15
02:54:49

Glass för sent => noll sömn
Jag ska ALDRIG mer käka glass klockan tio på kvällen (eller senare) för att jag blir så jääääkla hyper av så mkt socker på en gång att jag inte kan sova på flera timmar! Har inte vart så pigg som jag vart sedan kl tio, på hur länge som helst! Men måste sova! Kan inte gå upp hur sent som helst imorgon! Ska plugga svenska och flytta flera kubik lera. Blir kanske lite matte också, men bara om jag är duktig och gör tråksvenskan först.

Tror jag satsar på att lägga mig i sängen och läsa lite Ladies' Detective Argency. Då kanske det blir lättare att sova haha :)

Kommentarer:
#1: Nathaly

hur kan du bli hyper av socker? vet att alla säger att man blir de men ja blir inte ens i närheten av hyper av socker o.O

2011-10-15 @ 19:07:05
#2: Jenny

..för att du äter massa socker hela tiden ;)

2011-10-17 @ 18:24:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: