Klickedicken

2011-10-15
02:19:51

Kulturnatta
Jag drog in till stan med mamma för att köpa skor, men alla skor är lika hemska överallt! Eller så är både hennes och mina fötter konstiga... Jag vet inte vilket, men vi hamnade iaf på H&M efter ett tag. Där träffade jag Emma! :D Och rååkade köpa lite grejer.. haha :)

Sedan kom Åsa och Henrik och Kent så drog vi runt lite. Jag började bli seg och få mer o mer ont i huvudet så jag drog hem. Hade tänkt dra till pappa och ha fredagsmys med Anna och dem, men det sket dig eftersom de var i Alingsås. Tänkte dra till farmor istället då, men klockan var typ tio när jag kom hem och då kändes det sent att dra bort till farmor, så det blev sitta och kolla på Beck och käka glass tills mamma o Kent kom hem. Nu har de tråkmånsarna gått och lagt sig medan jag är hyper efter glassen och har inte mycket att göra...

Ska nog kolla upp lite om In Flames-konserten. Vet inte om jag ska gå på den än..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: