Klickedicken

2011-10-30
13:00:00

Lista
I väntan på att Jonas och Fille ska vakna/reagera snor jag en lista av Natta. Bra tidsfördriv :)
(Nej, jag menar inte att Fille och Jonas är ngn slags enhet och är på samma ställe...)


VEM

Vem är i rummet med dig? Min telefon.. Men ingen levande varelse
Vem fick du senaste sms av? Natta :D
Vem tänker du på nu? Natta, Fille och Jonas eftersom att jag nyss nämnt dem. Tycker att den frågan är smått konstig att ha direkt efter en fråga där svaret är en person. Då blir det ju att man tänker på den man nyss skrev namnet på?
Vem pratade du senast i telefon med? Vet faktiskt inte. Anna kanske? Telefonen funkar inte längre, så det var ett tag sedan ^^
Vems hus var du senast i? Mammas eller Pappas? Gud vad tråkigt det låter. Men innan det var jag i Amis hus :)
Vem önskar du var med dig nu? Någon kul... :)
Vem är din favoritsläkting? Åh, jag gillar inte att favorisera folk så. Men jag gillar stora delar av min släkt.. Om jag inte räknar närmsta familjen skulle jag kanske svara farmor på den frågan eftersom att det är henne jag umgås mest med :)

VAR

Var är din mobiltelefon? Mellan mig och min dator
Var handlar du mest? Ica Maxi! Haha, jag försöker spara pengar så mat är nästan det enda jag köper nu.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M... (a)

VAD

Vad åt du senast? Glass (a)
Vad drack du senast? vatten. Alltid vatten (:
Vad är det för färg på dina byxor? har kjol.. men blå, vit och svart
Vad är den närmaste saken som är blå? min kjol då? haha.
Vad är din favoritfärg? svart, lila eller blå... har svårt att bestämma mig där!
Vilken film såg du senast? En bröllopsfilm.. kan den ha hetat bröllopsduellen? Såg den iaf med Ami i fredags :)
Vad hör du just nu? datorns brummande. Har inte ens orkat sätta på musik eftersom att jag inte skulle stanna vid datorn. Skulle bara kolla en grej på facebook som Natta bad mig om, så hamnar jag här... haha

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jao
Hånglat på en bio? Varför dela med sig om sådan här info på bloggen?
Hånglat i skogen? Se ovan
Tyckt att din kusin är het? HAHAHAHA, dagens
Sovit naken? Har jag säkert, men inte de senaste åren
Kört över hastighetengränsen? Nope, om inte hastighetsgränsen är superlåg i skogen eller på en parkering haha
Målat om ditt rum? Japp, båda mina rum! (Gud vad bortskämd jag låter, hahah!)
Dansat framför en spegel? Haha, det har jag
Fått hicka? Nej, vad är det!? O.o Jo, det är klart
Dumpat någon? Jao
Stulit pengar från en kompis? Nej, det är alldeles för lågt
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? bokstavligt hoppat i den eller hoppat IN i den?
Varit i slagsmål? Med mina kära syskon, ja :)
Smugit ur ditt hus? Både in och ut, ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Har väl alla antar jag?
Hånglat med en främling? Nej O.o
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? nej
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt? nej
Hur många namn finns det på din hångellista? Jag skriver inte sådana listor ^^

Nä, nu har jag tröttnat på den här listan. Varför hela tiden rikta in sig på hur många man hånglat med på olika ställen eller vem man har legat med osv? Ska gå o sminka mig nu, haha :)

Kommentarer:
#1: nathaly

Vrf inte säga vem man hånglat med o sånt? De e la ingenting speciellt nt om bara dom som redan vet väldigt mkt om dig läser ;)

2011-10-30 @ 15:57:30
#2: Jenny

Det är ändå inget jag vill dela med mig av här ;)

2011-10-30 @ 23:52:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: