Klickedicken

2011-10-18
19:10:43

Planering för denna och nästa vecka!
Jag dör snart av allt plugg! Asså, det är kanske inte så mycket egentligen, men det känns jättemycket!

Vecka 42
Måndag: Svenskaredovisning
Tisdag: Historiaredovisning, Historiauppsats, tyskaläxa
Onsdag: Matteläxa, svenskaläxa
Torsdag: Antar att jag ska ägna eftermiddagen till att kolla igenom matten och hoppas att jag inte behöver plugga.
Fredag: Engelskaläxa. Matteprov (3hr)
Lördag:
Söndag:
Får jag tid över ska jag lämna tillbaka en tröja i stan eller plugga kemi och fysik som jag ligger asefter i. Någon av dagarna ska jag träffa Fille och fläta i dreads, eller hur var det? :)

Vecka 43
Måndag: Blir säkert här jag pluggar in hela historiaprovet om jag känner mig själv rätt.
Tisdag: Historiaprov, tyskaläxa
Onsdag: Ronja fyller år!
Torsdag: Ska vara på Göteborgs Universitet och gå på föreläsningar hela dagen
Fredag: Sveskauppsattsskrivning (4hr)
Lördag: Välförtjänt HÖSTLOV!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: