Klickedicken

2011-10-17
19:24:23

Redovisning om luftföroreningar
Imorse hade jag redovisning om luftföroreningar, vete sjutton hur det gick egentligen. Ingen såg ut att fatta någonting alls, men jag hoppas att det inte var SÅ illa.
Lärde mig sätt mycket om luftföroreningar själv, så ah. Skit samma om redovisningen inte blev så bra...

Efter svenskan med redovisningar hade jag engelska. Tycker att jag och Elsa var mycket bra på att göra läxan, haha. Fick också veta att vi faktiskt SKA till GU innan lovet och gå på föreläsningar en dag C:

Efter lunch stack jag till farmor för att gå och simma innan vi skulle fira hennes födelsedag med alla hennes barnbarn på en asiatisk restaurang. Jag simmade bara 800 meter, men jag är nöjd ändå, för att det kändes som att jag skulle somna innan jag ens kom i bassängen! Plötsligt fick vi asbråttom när vi satt i bastun och fick i princip springa ut till bilen, för att farmor fick för sig att vi inte skulle hinna till restaurangen. Men vi kom dit perfekt. Blev buffé.. Mycket trevligt!
Efter maten åkte Jonas och Henrik hem och jag, Anna och farmor gick och köpte kläder. Skitkul när man är proppmätt -.-' Köpte iaf en mycket tantig kofta haha, men jag älskar den! :D

Nu är det nog dags att börja med historiaredovisning och historiauppsats!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: