Klickedicken

2011-10-05
08:09:44

Tid att SLAPPA!
Börjar senare idag så sitter här och slappar! Tycker att det är välförtjänt. Hann inte slappa en sekund igår. Efter skolan satt jag och Ami i datorteket och gjorde historia, sedan direkt hem och läsa Djurens Gård, som ska vara utläst idag, laga mat och sedan fortsätta på den. Gjort en tolkning av den också, men det är svårt för att jag kan inte så många kommunist-gubbar. Stalin är den enda jag kan tror jag. Men man kan ju lite runt-om-grejor, som stasi, die Mauer osv, så det ska nog gå bra. Det är typ prov på den jäkla boken.

Helt kasst var det ändå inte igår. Gick till bussen och åkte några hållplatser med Ami och Theo, sedan skulle Ami av, men strax efter hoppade Hanna på :D Och när vi hoppat av bussen kom Jens (som jag egentligen inte känner, men ändå) så ah, lite nice var det :)

Nu ska jag nog dra mig härifrån.. Ska kolla igenom lite tysk grammatik (modala hjäplverm i perfekt och konjuktiv), hitta ett par byxor och borsta tänderna innan jag går. Det kommer bli jobbigt haha



Nu är det dags att börja se fram emot fredagens konsert och lördagens marknad! (...och därefter söndagens råplugg inför fysikprivet på måndag) Zombiekrg här i Mölndal liksom! Det är ju bara fantastikt! Synd bara att det inte är så många som verkar vilja komma... Men vasjutton! Jag och Fille ska röja sönder stället... (En källa har sagt att det är en bamba de ska spela i... hahahha)

Hare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: