Klickedicken

2011-10-13
20:02:41

Frågor och svar
Nu har den här listan varit lite överallt, så varför inte här med? :)

Vilken är den äckligaste mat du vet?
Jag vet faktiskt inte.. Har något emot vitlök iofs...

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Jobbet..? Har i princip inte jobbat, så vi kan väl säga att skolan räknas? I så fall måste jag säga teknikåttan som jag vann i min region när jag gick i 8an! Det är en tävling om teknik. Det börja med att man gör ett prov (där jag var den enda som fick alla rätt!) och sedan går man vidare och tävlar som ett lag med sin klass. Andra grejen är kanske mina betyg just nu.. (första gången jag är nöjd med dem!) har 20.0. :) resultatet när jag sprang riskulla i våras, det kanske inte var ett skitbra resultat, men jag var andra eller tredje tjej i mål. Trodde jag aldrig om mig själv! (Tre saker räcker, va?)

Vad ångrar du i livet (om något)?
Att jag inte tar chanser. Måste alltid tänka igenom grejer innan jag gör något, men ofta är det bättre att bara att göra ngt kul när den chansen kommer.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Sjuka rykten vet jag inte. Man har ju hört att jag skulle vara bisexuell eller lesbisk, vilket inte stämmer. Men det är ju inte direkt ett sjukt rykte ^^

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Jag vet faktiskt inte! Mycket kläder i alla fall. Vill inte frysa och bli sjuk, som jag brukar bli, så mycket halsdukar! Gillar grönt, liksom militärgrönt, så det och svart. Stickat kanske? Hmm.. vi får se vad som händer!

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Skinnjackan! Jag älskar den! Men den börjar bli riktigt sliten nu, tyvärr. Så kanske ska köpa en ny... Har iofs fått höra att den är jättesnygg när den är så sliten som den är, men men. Det är nog mitt dyraste plagg ändå.

Har du någon oanad talang?
Jag har, tydligen, en grym djupförståelse! Vet inte om jag ska räkna det som positivt eller negativt. Fattar ingenting förrän jag fattar allt och då fattar jag verkligen allt om vad det nu handlar om.

Vad gjorde du i helgen?
Fredag kväll var det konsert! Zombiekrig nästan hemma och gratis! Fantastiskt var det! Hade ont i nacke och rygg fram till tisdag - onsdag ungefär. Åhh, så bra det var! Sedan var det marknad i Ed på lördagen. Också nice. Fille var med på båda btw :) Sedan på söndagen blev det plugga fysik och käka hos mormor.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Plugga inför tyskan i tisdags, skriva svenskaredovisning och öva in den, se till att springa bra på fredag och säkert något mer..

Vad har du på dig just nu?
Svart skjorta (suit up-day! Orkade inte göra med än att hitta skjorta haha), ljusblå jeans, halsband från en marknad för längesedan och en konstig, fet halsduk.

Senaste låt du lyssnade på?
Måste kolla last.fm för att svara på den! Lyssnade nyss på mamma som snackade i radio.. :D
Enter Sandman - Metallica. Körde på blanda all musik jag har. Blev en del överraskningar, haha

Bästa skönhetsknep?
Sova, sträck på dig och var glad! Man ser mycket bättre ut om man gör det där, helt utan att ändra något annat!

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Klädstil... Skjorta är alltid nice! Men det är liksom ingen klädstil? Nä, men det beror nog mycket på vad han passar i, bara han inte har ngt skitfult ;3

Och fulast?
Partille Johnnys! (allt fjortisaktigt inräknat) och alldeles för stora kläder, typ hiphop med massa blig-blig o skit. Kepsen på sned... usch.

Vem saknar du?
Åh, kom o tänka på det igår. Jag saknar Cammi så enormt mycket! Självlart läser hon säkert inte den här bloggen, så hon kommer inte att få se det, men ändå! <3 Sen klart Natta, som jag inte sett på länge och Lulle! O Jonas som bara flyttar till nå jäkla skåne! Sen självklart många fler, men ska inte döda er med en lång lista! ;)

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att alla som betyder ngt för mig ska vara glada och friska i hela sina liv! <3

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Oh, den var svår! Inspirerar mig.. Har några bekanta som man skulle kunna säga att de inspirerar mig på olika sätt. Men jag vet inte. Gör inte så mycket som jag kan bli inspirerad till att göra av någon, om du fattar vad jag menar..?

Bästa filmen nånsin?
Vad svåra frågorna blev plötsligt! Finns många bra filmer, men jag har ingen riktig favorit...

Bästa boken nånsin?
Detta är lite pinsamt, men jag har aldrig läst en bok jag verkligen gillat! Så jag måste helt enkelt passa på den frågan.

Vilka tidningar läser du?
Jag prenumererar på Nemi om det räknas? :) Nää, men annars läser jag väl GP, typ. haha

Vad önskar du att du var bättre på?
Snacka med folk jag inte känner och prata inför grupp. Hade varit kul att kunna sjunga. Men skulle också vara bra på att springa snabbt o långt, cykla, dansa, fota osv. Men framförallt det förstnämnda ;)

Är du religiös?
Nej, det skulle jag inte påstå. Gick på kyrkans barntimmar när jag var liten, men inte mer.

Vad är din största rädsla?
Att ngt hemskt ska hända ngn som står mig nära. Eller mig själv för den delen. Gud så egoistiskt det lät, men jag är väl egoistisk då :p

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Inget som jag kan komma på att just DET sa ngn. Men man hör ju då o då att man är trög, ful och jobbig.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Ingen aning egentligen. Något ovanligt och coolt tror jag :D

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Jag får la köpa vilken som helst antar jag? Bara det att jag inte har råd, haha. Vet inte mycket om bilar, men det skulle vara en cool en.. :D

De tre finaste sms du fått i år?
Vet inte vilket som är iår och inte... Och kan inte kolla igenom ngt eftersom att jag har raderat mycket och ändå inte skulle orka läsa igenom dem ;)

Kommentarer:
#1: nathaly

ofta du inte tkr om stora kläder o keps o så :O

typ toms klädstil då?

2011-10-14 @ 10:06:58
#2: Jenny

Haha, nej. Fast ännu värre med typ skitstora fula guldsmycken också. Han ser iofs okej ut ändå. OKEJ alltså, trots kläderna ;)

2011-10-14 @ 16:14:50
#3: nathaly

Ome skitstora guldsmycken gillar nt ja heller, smycken gilar jag men inte skitstora...shit asså va olika smak på killar vi har :o fast de iof ingen nyhet :p

2011-10-14 @ 17:41:37
#4: Jenny

Här var det dock inte killarna som var poängen, det var kläderna ;)

Bra! Hahah, för det är skitfult med stora guldsmycken och glitter o skit.

Asså (jätte)stora kläder är inte snyggt, men inte för tighta heller.. :)

2011-10-15 @ 02:20:37
#5: Nathaly

nä vet men vi ha olika smak på klädstilen på killar då, killar oxå för den delen ;)



men ändå ganska stora :P

2011-10-15 @ 19:04:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: