Klickedicken

2011-10-06
18:35:53

Zombiekrig imorgoooon!
Idag har jag ätit alldeles för mycket! Men.. vi säger att det är okej eftersom att det är min namnsdag! TACK ännu en gång, alla som kommit ihåg det, blir jätteglad för sådant! :D

För övrigt är skolveckan nästan slut, en dag kvar bara. Och efter det är det Zombiekrig! ..och jag ÄSLKAR dem! Fast enl facebook kommer 36 personer. Haha, hoppas att det blir fler! xD

Men får inte glömma allt som ska göras innan konserten för det. Tyskaläxa, engelskaläxa mm. Och styrka-kondition på idrotten. INNAN konserten. Hej träningsvärk!

Nu har jag suttit här och degat lite för länge igen.. Ska gå och slänga in en tvätt, skriva tyskaläxan och göra lite fysik innan jag går in i duschen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: