Klickedicken

2011-09-12
20:46:20

Det är ändå lite jobbigt med NV
Tjotjo. Idag har jag vart i skolan och det var jobbigt. Fick FÖR mycket läxor. Ska skriva en insändare, läsa en bok, skriva ett föredrag, göra matteläxa, historia, uppgifter i kemi och fysik, grammatikuppgifter i tyska, läsa en skitlång text och svara på frågor till i engelska... jag har säkert glömt något. På detta har jag migrän, feber och ont i halsen. KUL.

Mamma var iaf snäll och fixade en ny tid till en läkare som förhoppningsvis kan bota alla mina "probelm". (Även läxproblemen då ;D not.)

Har iaf vart duktig nu och gjort insändaren och skickat in den, gjort matten, läst historian (har frågor kvar), och nästan börjat med tyskan. :) När det är så mycket kvar kan man ju fråga sig vad jag gör här vid datorn... ja... Den ska jag snart lämna för att ta en promenad eller duscha eller ngt annat trevligt...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: