Klickedicken

2011-09-11
09:21:22

En dag med Natta.
Igår drog jag och Anna in till stan och köpte ett par byxor till henne. Sedan träffade jag Natta för att fira hennes födelsedag! Det blev sushi i stan plus lite shopping. Natta köpte väärldens finaste blåa tröja! Det var typ tio ggr snyggare på henne än skyltdockan.. haha :D:D Natta, jag tycker att du ska ladda upp en bild på dig i den! :3 Jag köpte en jättemysig grön tröja... :)
Efter det drog vi hem till mig och fikade och kollade på film. Jag hade köpt zingo och kexchoklad och bakat kladdkaka, så natta var näst intill överlycklig xD Trevligt, trevligt :)
Jag tog en jättesöt bild på Natta och Jossan btw. Natta lägg upp den med! :D

Kraaamis

Kommentarer:
#1: nathaly

Haha gullig du e. men ja såg så tjock ut på den bilden ;)

2011-09-11 @ 21:26:48
#2: fille

men din tönt :) lägg upp en bild på tröjan du själv köpte?

2011-09-11 @ 21:32:21
#3: Jenny

Nej! Du är fin i den tröjan! ;D



Haha, neeeej.. eller kanske sen xD

2011-09-12 @ 16:06:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: