Klickedicken

2011-09-19
17:12:51

Fortfarande sjuk
Nej nu börjar jag verkligen tröttna på att vara sjuk! Nu känns det iofs som en vanlig förkylning, fast värre. Men inga kostiga bihålesmärtor. Vill bara att det ska gå över o jag kan bli frisk! NU!

Vart hemma från skolan idag då. Typ inte gjort ngt vettigt... Inte orkat. Eller jo, jag har strykt min skjorta. Det var det vettiga för dagen.

Imorgon blir det skolfoto! Skojsigt när man är pissförkyld! Kommer se drogad ut, haha.

På fredag fyller mamma år också! Jag har ingen present och orkar inte åka in till stan. Vad borde jag ge henne!? Kanske orkar om jag vet vad jag ska köpa liksom... Eller så får hon inget nu o typ asmkt i julklapp..? Vad tycker ni?

Kommentarer:

Ja hade missat den hära bloggen oxå!

Fan va roligt att ses i jul. Kommer gärna ner till er ;D

2011-09-21 @ 00:03:32

Visst så gör vi ;D

2011-09-21 @ 18:59:02

Men gud va bra det låter, så man kan typ "välja annat" andra och tredje året ;D

Det verkar ju asbra!

2011-09-22 @ 15:56:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: