Klickedicken

2011-09-08
18:55:42

Konserter?
Sitter hemma nu och undrar varför jag var med på idrotten idag. Mår sämre igen. Var iofs bara med på uppvärmningen, men det räckte tydligen.

Börjar längta efter konserter också! Det som kan vara något i höst är:

Hammerfall 28e okt i Lisebergshallen. Kostar 325 + serv.avg. Inget bra band egentligen, men kan vara lite kul med variation. Det är dessutom någon slags gammal tradition att kolla på dem.

Raubtier och Pain 10 nov på BrewHouse. 230kr + servavg. Raubtier är härligt brutala och har goaste dialekten man kan tänka sig! Blir det röj kan det vara jävligt bra. Pain har jag sett innan, men kommer ändå inte ihåg hur de är.

In Flames 19 nov på Scandinavium.
395kr + serv.avg. In Flames är grymt bra på skiva, eller ja, gamla In Flames. Live är de inte alls lika bra. Men ändå kanske värt att gå dit?

Någon som är på på något av det? :)

Kommentarer:
#1: fille

in flames hade vart nice, men eeeeeeh fyrahundra spänn.. får se senare kanske. samma med hammerfall. men raubtier måste vi ju se :) vi såg pain på metaltown 09 och jag har för mig att dom var bra live (?) men dom har ju rätt kass musik ;(

2011-09-08 @ 19:35:18
#2: Jenny

Håller med på alla punkter där.. fast kommer inte ihåg Pain xD Men vi måste ju ändå gå på Raubtier!! Sen Avatar liksom... woaaa.. Damp om vi inte kommer in :c

2011-09-08 @ 21:18:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: