Klickedicken

2011-09-23
20:55:28

Mamma fyller år!
Jag var med på idrotten idag!! Det var kondition och det funkade nästan att vara med. Resultaten var åt helvete, men jag var med hela lektionen! Det är ett stort steg frammåt i min sjukdomsutveckling! :D
(Dessutom får man vänner om man har min tröja ;D )

Mamma fyller år idag så det är massa folk här och firar det. Jag har ätit godis! Otroligt. Det är liksom inte gott egentligen, men man bara äter om man har börjat. Fy!

Fick en CD av pappa med något band jag aldrig hört förut och ett par jättesöta vantar av farmor! :D (Vantarna kommer alla att mobba sönder mig för, men det skiter jag i för jag älskar dem :D)

Kommentar:
#1: fille

wuhu, hälsa grattis i efterskott :)

2011-09-24 @ 09:33:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: