Klickedicken

2011-09-01
16:50:13

Vad gjorde jag igår?
Fått förfrångingar om ett inlägg... kan ju skriva om vad jag gjorde igår.. haha :)

Började dagen med att gå till läkaren. Har fortfarande kvar min "bihåleinflammation". Den här läkaren sa nämligen att det inte behöver vara det. Kan vara något annat också, men hon kom inte på vad. Fick någon slags nässpray på recept, exakt det den första läkaren sa att jag skulle undvika. Hon sa också att jag skulle fortsätta att gå i skolan, men hoppa över idrotten de näsmaste tre veckorna, blev det inte bättre skulle jag höra av mig.

Efter läkaren blev det bara två lektioner i skolan. Den sista fick vi sluta tidigare efter att ha översatt en del ord mellan svenska danska och norska... hahah.

När jag kom hem kollade jag igenom plånboken och hittade en del rabattkuponger på H&M, Cubus, Stadium och Subway. Alla gick ut samma dag, så jag fikade med mamma och vilade en stund och stack sedan in till stan med Anna.
På cubus blev det pyjama och en vad-det-nu-heter som man har runt halsen, på H&M blev det underkläder och linnen. Vi hämtade ut nasonex på apoteket också. Och köpte c-vitamintabletter. Tydligen har jag både det ena och det andra på recept utan att veta om det, så ska tjäna pengar nu alltså! Blev hamburgare till Anna och sedan höll jag på att dö, så vi åkte hem och sov.


lite av det vi köpte :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: